Opinie klientów
Super sprawnie
6 lat temu, dodane przez Sebastian C.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 2 dni
Wszystko ok, natychmiastowa realizacja zamówienia.
6 lat temu, dodane przez Maciej M.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 2 dni
ok
6 lat temu, dodane przez marcin w.
Ten użytkownik zamówił: Bilet rodzinny do LEGOLAND® Günzburg (Niemcy) 1 dzień
Szybka obsługa, serdecznie polecam!
6 lat temu, dodane przez Klaudia J.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Heide-Parku 1 dzień (Soltau, Niemcy)
Bilety do Zoo w Givskud oraz Legolandu bez zarzutów, polecam zakupy poprzez parkmania.pl
6 lat temu, dodane przez Paweł G.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Givskud ZOO, Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień
bilety okazały się nieaktywne pomimo tego że termin było dobry. Pracownik legolandu musiał interweniować i udzielił pomocy w dostaniu się do parku rozrywki. Ocena słaba, usługodawca nie zabezpieczył odpowiednio realizacji usługi
Komentarz Parkmania.pl:
Pani Agnieszko,
Jest nam niezmiernie przykro, że Pani bilety nie zadziałały przy wejściu do parku.
W tym przypadku nie mieliśmy jednak szansy wiedzieć, że bilety nie zadziałają bowiem błąd leżał po stronie parku.
Niestety otrzymaliśmy od Legolandu błędne kody kreskowe - błąd ten dotyczył części biletów, w tym i Pani biletów. Przepraszamy w imieniu Legolandu i naszym.
Po informacji innego klienta o tym, że jest problem z biletem, od razu poinformowaliśmy park i zrobiliśmy wszystko by Legoland jak najszybciej naprawił błąd dla kolejnych zamówień - nowe kody są już poprawne i bilety działają przy wejściu do parku.
Niestety nie można było nic już zrobić z zakupionymi wcześniej biletami. Legoland zobowiązał się odpowiednio poinstruować pracowników na bramkach parku i zapewnił, że klienci z błędnymi kodami będą sprawnie wpuszczani na teren parku.
Bardzo żałujemy, że nie udało się Państwu bezstresowo wejść do parku. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zabawa w Legolandzie i tak była udana i ten problem był nieistotny w obliczu tego, jak miło spędziliście Państwo czas na miejscu!
Z pozdrowieniami,
Zespół Parkmania.pl6 lat temu, dodane przez Agnieszka W.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień
Polecam!!! Bilety na meila przyszły bardzo szybko!!! Już drugi raz korzystam z biletów do legolandu i nie ma żadnych problemow?
6 lat temu, dodane przez Aneta K.
Ten użytkownik zamówił: Bilet rodzinny do LEGOLAND® Günzburg (Niemcy) 1 dzień
Szybko, sprawnie - 100 % zadowolenia. Bilety tego samego dnia co zamówienie, taniej niż bezpośrednio na stronie parku (5% rabatu) i bez stania w kolejce do kasy. Polecam!
6 lat temu, dodane przez Dorota T.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 1 dzień
Bezproblemowa wymiana vouchera na bilet. Bez zbędnych formalności i stania w kasie. Polecam zakupy w parkmania.pl
6 lat temu, dodane przez Jarosław C.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Givskud ZOO
Wszystko super. Szybko i sprawnie. Bilety po kilkunastu minutach na mailu. Polecam.
6 lat temu, dodane przez Aleksandra M.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu (Francja) - 1 dzień, 1 park
Polecam
6 lat temu, dodane przez Paweł S.
Ten użytkownik zamówił: Bilet rodzinny do LEGOLAND® Günzburg (Niemcy) 1 dzień
Bilety bardzo szybko zostały przesłane na maila, niestety NIE DZIAŁAŁY. Przy wchodzeniu przez bramki pojawiał się komunikat "Check date". Na szczęście obsługa Legolandu wpuściła nas na podstawie daty na bilecie. Najedliśmy się jednak dużo strachu i straciliśmy czas.
Komentarz Parkmania.pl:
Pani Kingo,
cieszymy się, że zakup za naszym pośrednictwem spełnił Pani oczekiwania.
Jest nam niezmiernie przykro, że bilety nie zadziałały przy wejściu do parku.
Niestety stało się to z powodu błędnych kodów kreskowych, jakie otrzymaliśmy w tym sezonie od Legolandu - błąd ten dotyczył części biletów, w tym i Pani biletów. Przepraszamy w imieniu Legolandu i naszym. W tym przypadku nie mieliśmy więc szansy wiedzieć, że bilety nie zadziałają, bowiem błąd leżał po stronie parku.
Po informacji innego klienta o tym, że jest problem z biletem, od razu poinformowaliśmy park i zrobiliśmy wszystko by Legoland jak najszybciej naprawił błąd dla kolejnych zamówień - nowe kody są już poprawne i bilety działają przy wejściu do parku.
Niestety nie można było nic już zrobić z zakupionymi wcześniej biletami. Legoland zobowiązał się odpowiednio poinstruować pracowników na bramkach parku i zapewnił, że klienci z błędnymi kodami będą sprawnie wpuszczani na teren parku.
Bardzo żałujemy, że nie udało się Państwu bezstresowo wejść do parku. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zabawa w Legolandzie i tak była udana i ten problem był nieistotny w obliczu tego, jak miło spędziliście Państwo czas na miejscu!
Z pozdrowieniami,
Zespół Parkmania.pl6 lat temu, dodane przez Kinga H.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do LEGOLAND® Billund (Dania) 1 dzień
Wszystko ok :) Polecam
6 lat temu, dodane przez SŁAWOMIR C.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Disneylandu (Francja) - 2 dni, 2 parki
bardzo szybka i bez problemowa sprzedaż
6 lat temu, dodane przez ELŻBIETA D.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Heide-Parku 2 dni (Soltau, Niemcy)
Super!!! Wszystko działa;)
6 lat temu, dodane przez Ruslan G.
Ten użytkownik zamówił: Bilet do Energylandii indywidualny 2 dni